Thursday, February 3, 2011

Centrifugal Fans from Flebu



A centrifugal fan is also known as squirrel-cage fan which is used as a mechanical device for moving air and other gases. Its fan wheel is made of many fan blades as well as ribs, which are mounted around a hub.



Flebu is also a centrifugal fans manufacturer company. It produces direct driven heavy-duty centrifugal fans for high-pressure operations tailor made to suit inert gas systems onboard tankers, barges and FPSO’s. Capacities range from 1,000 m³/h to 35,000 m³/h gas flow at pressures up to 50 kPa.




13 comments:

  1. https://www.namasha.com/v/a8bzDLfi
    https://www.aparat.com/v/3hPYe
    https://www.aparat.com/v/90NIo
    https://www.namasha.com/v/BPfcg7Al
    https://knowyourmeme.com/users/%D8%B3%D9%BE%D8%AA%DB%8C%DA%A9-%D8%AA%D8%A7%D9%86%DA%A9

    ReplyDelete
  2. در شرایطی که برق دستگاه قطع شود ، باید یخ های داخل یخساز صنعتی تا ساعت ها سالم باقی بمانند. اگر یخساز رستورانی دارای عایق بندی کاملی باشد ، می تواند از تبادل دما به داخل و خارج از دستگاه جلوگیری کرده و از آب شدن یخ ها جلوگیری کند.

    ReplyDelete
  3. منهول پلی اتیلن چیست؟
    منهول پیش ساخته از جمله ابزار مفید و پر کاربردی است که امروزه به میزان زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. این منهول پلی اتیلن ، بیشتر برای خطوط انتقال فاضلاب کاربرد دارد. کانال های انتقال فاضلاب در عصر کنونی، جزو پروژهای حساسی هستند که توسط پیمانکاران شهرداری و راهسازی و آب و فاضلاب و مخابرات و برق انجام می شود. حساسیت این مسئله به حدی است که اگر نتوان جریان پسآب شهری یا صنعتی را به درستی هدایت کرد، فضای شهری و نیز فضاهای صنعتی و بیمارستانی قابل تحمل نبوده و بوی بد ناشی از فاضلاب فعالیت انسان ها را مختل می سازد و درصورتیکه فاضلاب های عفونی و صنعتی باشند بسیار خطرناک و مضر است. از طرفی سرعت و کیفیت انجام کار برای پیمانکاران پروژه های انتقال فاضلاب، بسیار حائز اهمیت است تا بتوانند سریعتر صورت وضعیت ها را ارایه کنند و برگشت هزینه هایی که در پروژه های خط انتقال فاضلاب کرده اند را داشته باشند.

    ReplyDelete
  4. سینک صنعتی به طول 100 سانت :
    سینک ظرفشویی 2 لگن با طبقه پاتروکی :
    1- اسکلت قوطی استیل 40*40
    2- رویه پرسی ورق استیل نگیر 304 به ضخامت 1 میلی متر
    3- دو لگن به عمق 25 سانت
    4- دارای یک طبقه مشبک با قوطی استیل
    5- ابعاد 85*65*100 سانت

    ReplyDelete
  5. مهمترین کاربرد لوله زهکش :
    در اراضی کشاورزی برای استخراج آب اضافی از آبیاری یا بارندگی
    در اراضی کشاورزی که به دلایل مختلف نمکی یا قلیایی بوده اند.
    اطراف ساختمانها ، پل ها ، جاده ها و ...
    در زمین های ورزشی یا مناطق تفریحی

    ReplyDelete
  6. مخازن ایزوله استیل:
    مخزن دو جداره ایزوله در جداره داخلی خود پشم شیشه، پشم سنگ، روغن داغ و آب سرد دارد و در برابر خوردگی، زنگ زدگی، آتش و اشعه نور خورشید به شدت مقاوم است. مخزن استیل ایزوله دمای مواد و سیالات درون خود را ثابت نگه می دارد و در صنایع غذایی، صنایع دارویی، صنایع بهداشتی، صنایع نفت و گاز، صنایع شیمیایی و برای نگهداری شیر، گلاب، روغن، سرکه، آب، آبلیمو، رب و گلوکز مورد استفاده قرار می گیرد.
    مخازن فولادی ضد زنگ تک جداره:
    اینها ساده ترین مخزن استیل ضدزنگ هستند که معمولاً از نظر ساختاری استوانه ای هستند. بسته به کاربرد و محدودیت های اندازه ، می توان به صورت عمودی یا افقی جهت گیری کرد. وجود یک دیواره تنها باعث محافظت از ترکیبات خورنده در سطح داخلی و خارجی مخزن می شود. اینها بیشتر در ذخیره آب برای مصارف خانگی و در کارخانه های تولید مواد اولیه مایع استفاده می شود.
    مخزن استیل دو جداره:
    این موارد برای برنامه هایی که در صورت نشت نیاز به مهار ثانویه دارند ، همانطور که توسط EPA در برنامه های جلوگیری از نشت روغن ، به ویژه SPCC یا پیشگیری ، کنترل و مقابله با نشت ، تنظیم می شود ، استفاده می شوند. مخازن دو جداره بسته به محل مقاومت در برابر خوردگی می توانند دارای یک یا هر دو دیواره از فولاد ضد زنگ باشند. مخازن استیل ضد زنگ دو جداره دارای عایق در این بین هستند. عایق از محصول در برابر تغییرات دمای محیط محافظت می کند.

    ReplyDelete
  7. منهول پلی اتیلن یا محفظه بازرسی واحدی است که در زیر زمین ساخته شده است تا دسترسی به تاسیسات مانند سیستم فاضلاب ، سیستم زهکشی و غیره را فراهم کند. از این رو ، با کمک یک منهول پلی اتیلن ، تاسیسات زیرزمینی بازرسی ، اصلاح ، تمیز و نگهداری می شوند. نیمکت نشینی در منهول ها به مسیری گفته می شود که از ملات سیمان ساخته شده تا آب هدر رفته را به یک جهت خاص هدایت کرده و پاشش زباله را متوقف کند ، که به نوبه خود به منهول آسیب می رساند.
    قسمت های اصلی یک منهول پلی اتیلن محفظه یا حلقه و لوله دایره ای عمودی است. لوله دایره ای عمودی در عمق و اندازه های مختلف موجود است. این لوله ها برای دسترسی به اتصالات بازرسی در سیستم استفاده می شوند. سوراخ عمدتا در فاصله 0.5 متری از حاشیه جاده قرار دارند. عمدتا به گونه ای ساخته می شود که از خط چرخ ترافیک دور باشد. درپوش منهول یک شاخه است که از سوراخ منفذ در برابر هرگونه دسترسی غیر مجاز محافظت می کند. روکش های استفاده شده برای سوراخ می توانند به صورت مستطیل ، مربع یا مدور باشند. مواد پوشش می تواند بتن پیش ساخته ، مواد کامپوزیتی یا هر ماده پلاستیکی تقویت شده با شیشه باشد. منهول های پلاستیکی با استفاده از مواد پلی اتیلن ساخته می شوند. این با ساخت یک قطعه با دوام ساخته شده است.
    منفذها تا عمق 4.25 متر ، دیواره های منهول پلی اتیلن باید با استفاده از یک ضخامت آجر ساخته شوند. در زیر عمق عمق 4.25 متر ، سوراخ باید با استفاده از یک و نیم آجر ساخته شوند ، و اگر منفذ زیر 75/9 متر باشد ، دیواره های سوراخ باید از دو ضخامت آجر ساخته شوند.
    شرایط دسترسی از طریق منهول پلی اتیلن از طریق مراحل انجام می شود. اگر عمق منهول پلی اتیلن کمتر از 1 متر باشد ، یک نردبان پله ای ساخته می شود. اگر عمق چاله بیش از 2.5 متر باشد ، یک نردبان معمولی نصب می شود. در حال حاضر منهول های مدرن ورود فیزیکی نمی خواهند.

    ReplyDelete
  8. طراحی سپتیک تانک
    سپتیک تانک همچنین می تواند یک مخزن بتونی مستطیلی منفرد باشد که دارای دیواره جدا کننده در آن باشد. یک سپتیک تانک مستطیل شکل برای استفاده بیش از 10 نفر طراحی شده و اغلب برای تصفیه فاضلاب در یک تالاب استفاده می شود. مخزن در محلی که قرار است مورد استفاده قرار گیرد ساخته شده است.
    سپتیک تانک همیشه به دو قسمت تقسیم می شوند که اندازه قسمت اول دو برابر قسمت دوم است. در سپتیک تانک های گرد ، تفکیک به دو مخزن این تقسیم را فراهم می کند. در مخازن مستطیل ، دیوار تقسیم کننده تقسیم را فراهم می کند. این دیوار در زیر سطح فاضلاب یک سوراخ در آن ایجاد می کند تا پساب از قسمت اول به قسمت دوم منتقل شود.
    سپتیک تانک گرد دارای ته و درب بتونی هستند. مخازن مستطیلی معمولاً دارای ته و درب بتونی هستند ، اما ممکن است برخی از آنها درب فلزی داشته باشند. درب ها را می توان برای نگهداری برداشته و در آنها باشد.
    نحوه کار سپتیک تانک:
    سپتیک تانک قبل از استفاده باید با آب پر شود. آب به شروع تصفیه فاضلاب توسط باکتری ها کمک می کند.
    تصفیه فاضلاب توسط باکتری ها مواد زائد را به پساب (فاضلاب) و ماده جامدی به نام لجن تبدیل می کند. پساب به مجرای تخلیه لیچ ، فاضلاب فرانسوی یا تالاب منتقل می شود.
    مواد موجود در مخزن سپتیک توسط پوسته سختی معروف به پتوی کفگیر پوشانده می شود. کمبود هوا به تجزیه فاضلاب توسط باکتری ها کمک می کند.
    لجن در انتهای مخازن جمع می شود. در نهایت لجن زیادی در مخزن وجود خواهد داشت و باید آن را بیرون کشید و لجن را به درستی دفع کرد.
    با تقسیم شدن دو مخزن یا مخزن مستطیل به دو قسمت ، بیشتر لجن در مخزن یا مقطع اول می ماند. در مخزن یا بخش دوم ، فاضلاب تحت تصفیه بیشتر قرار می گیرد تا مواد جامد از بین برود. پساب فاضلاب به سیستم دفع پساب مانند تالاب منتقل می شود.
    جهت كسب اطلاعات بيشتر با كارشناسان ناب زیست تماس بگيريد. 1092-8872-021

    ReplyDelete
  9. کولینگ تاور مدور یا گرد یکی از قدیمی ترین طرح ‌های تولیدی بسیاری از شرکت های سازنده برج خنک کننده به شمار می ‌آید. یکی از مشخصه ‌های اصلی آن سیستم پاشش آب دوار دارای اسپرینکلر یا آب پخش کن می ‌باشد. ابعاد بزرگ استوانه ‌ای شکل و ارتفاع کم نسبت به مدل مکعبی از دیگر مشخصات این مدل می ‌باشد. بیشترین کاربرد این نوع برج خنک کننده در انواع ساختمان‌ ها و برج ‌های مرتفع به منظور خنک کاری کندانسور چیلر در موتورخانه می ‌باشد. سیستم های مدور امروزه به دلیلهای متعدد کاربرد کمی در خط تولید سازندگان برج خنک کننده دارد.

    ReplyDelete
  10. پکیج تصفیه فاضلاب لبنی
    غذایی در پساب ها منجر به ایجاد بوی بسیار زننده ای می شود. به همین دلیل در فرآیند تصفیه لازم است از انواع مواد شیمیایی برای حذف این آلاینده ها استفاده شود. در کارخانجاتی که دبی فاضلاب تولیدی در آنها بالا می باشد، استفاده از پکیج فلزی تصفیه فاضلاب لبنی کاربرد زیادی پیدا کرده است. علیرغم قیمت بالای این پکیج ها با بدنه فلزی، به دلیل قدرت تحمل و استحکام بسیار زیادی که مخازن فلزی این پکیج ها دارند، صرف هزینه بیشتر توجیه شده است. این فلزات کاملا ضد زنگ بوده و مواد خورنده منجر به پوسیدگی بدنه آنها نمیشوند.

    ReplyDelete
  11. هواساز چیست؟
    AHU به طور معمول یک جعبه فلزی بزرگ است که به لوله ای که دستگاه هواساز را در سراسر ساختمان تهویه می کند متصل می شود و آن را به AHU باز می گرداند. در داخل این جعبه فلزی بزرگ تعدادی هواکش با کارهای مختلف وجود دارد.
    هوای تازه AHU را به اتاق می رساند. دستگاه هواساز را از خارج می گیرند ، آن را فیلتر کرده و مجدداً حالت می دهند (توسط یک سیم پیچ خنک کننده سرد می شود یا با یک کویل گرمایش گرم می شود).

    https://www.madinamerica.com/forums/users/airconditioner2

    ReplyDelete
  12. آب و فاضلاب بزرگترین بازار کاربرد مخزن فایبرگلاس از نظر حجم است
    مخزن فایبرگلاس عموما از پلیمرهای تقویت شده با الیاف شیشه استفاده می کنند و راه حل های کاملی را در برابر سیالات بسیار خورنده و شرایط محیطی سخت در دماها، فشارها و شرایط نامساعد جوی و خاک ارائه می دهند. https://issues.apache.org/jira/browse/ANY23-604 در ذخیره سازی آب قابل حمل و ذخیره سازی فاضلاب استفاده می شود. فاضلاب حاوی مدفوع، ادرار و سایر مواد زائد جامد در غلظت های مختلف با چگالی، اندازه ذرات و سختی متفاوت است. این ذرات از داخل به مخزن فایبرگلاس آسیب می رسانند. مخازن سنتی ساخته شده از فولاد به دلیل ماهیت ضایعاتی که حمل می‌کنند، به سرعت خورده می ‌شوند و می ‌شکنند. مخزن فایبرگلاس در سیستم فاضلاب اکنون با مخزن فایبرگلاس جایگزین می شوند.
    مخزن فایبرگلاس اختصاص داده است
    آسیا و اقیانوسیه به دلیل تقاضای زیاد مخزن فایبرگلاس سبک وزن و غیرخورنده از کاربردهای شیمیایی، نیرو و آب و فاضلاب، بزرگترین بازار مخزن فایبرگلاس در سطح جهان را به خود اختصاص داده است. چین به دلیل حضور گسترده صنایع نهایی مخزن فایبرگلاس در منطقه به یکی از بزرگترین مصرف کنندگان مخزن فایبرگلاس در کاربردهای مختلف تبدیل شده است. همچنین تخمین زده می شود که هند به دلیل رشد اقتصادی قوی و شهرنشینی سریع، یکی از بازارهای امیدوارکننده مخزن فایبرگلاس باشد. انتظار می‌رود که رشد صنعت تصفیه آب و فاضلاب در هند بازار مخزن فایبرگلاس را در این کشور هدایت کند.
    تعمیر نشتی مخزن فایبرگلاس فولادی پیچ و مهره ای
    مخزن فایبرگلاس پیچ دار رایجی هستند که انواع مایعات و مواد شیمیایی را در صنایع مختلف ذخیره می کنند. اگرچه مخزن فایبرگلاس آزمایش و اثبات شده اند، اما همچنان در طول زمان مستعد شکست عملکرد هستند. تعمیر مخزن فایبرگلاس به جای خرید مخازن کاملاً جدید در صورت آسیب دیدن، می تواند زمان خرابی را کاهش دهد و سیستم مخزن فایبرگلاس را به درستی کار کند.
    تعمیرات نشتی مخزن فایبرگلاس
    مخزن فایبرگلاس برخی از مستحکم ترین مخازن در اطراف هستند، آنها بسیار بادوام و مقرون به صرفه هستند، به شرط اینکه تعمیر و نگهداری منظم را انجام دهید. با این حال، خوردگی یا نوسانات الکتریکی همچنان می تواند باعث آسیب شود. تعویض مخزن فایبرگلاس خورده گران است. آسترهای مخزن فایبرگلاس می توانند تعمیرات مورد نیاز برای بازگرداندن کسب و کار شما را به حداقل برسانند.
    تعمیر مخزن فایبرگلاس
    از مخزن فایبرگلاس در صنایع خاصی برای ذخیره سازی محصولات فرار استفاده می شود. انجام تعمیرات یا ارتقاء مستلزم رعایت الزامات نظارتی تحت چندین سازمان است. تیم ما می تواند به شما در انجام خدمات تعمیرات یا تغییراتی که نیازهای شما را برآورده می کند کمک کند
    مزایای تعمیر مخزن فایبرگلاس در منطقه خلیج سانفرانسیسکو
    مخزن فایبرگلاس یک رزین اپوکسی است که می توان از آن برای تعمیرات خارجی و داخلی بسیاری از مخزن فایبرگلاس استفاده کرد. یکی از بهترین مزایای مخزن فایبرگلاس برای تعمیر مخزن، بازه زمانی سریعتر برای بازگشت به کار است. ما می توانیم مخزن فایبرگلاس را تقریباً به هر شکلی برای استفاده در بیشتر مخزن فایبرگلاس بسازیم، بنابراین بقیه تجهیزات شما در طول تعمیرات در جای خود باقی می مانند. مخزن فایبرگلاس یک مانع رطوبتی در داخل مخزن فایبرگلاس ارائه می دهد که از مخزن فایبرگلاس در برابر خوردگی در آینده محافظت می کند. مخزن فایبرگلاس حدود 20 سال دوام می آورد که به شما امکان می دهد برای تعمیر و نگهداری برنامه ریزی کنید.

    ReplyDelete
  13. اهمیت پر کردن صحیح برج خنک کن را درک کنید
    برج خنک کن نقش اساسی در بسیاری از کارخانه های شیمیایی دارند. مانند هر مبدل حرارتی دیگری، به حداکثر رساندن کارایی از نقطه نظر طراحی تجهیزات و محافظت در برابر رسوب، پوسته شدن و خوردگی بسیار مهم است. در برج خنک کن انتخاب پر کردن یک جنبه حیاتی در این زمینه است. در نگاه اول، پر کردن فیلم با راندمان بالا ممکن است مطلوب ترین گزینه به نظر برسد. با این حال، اگر کیفیت نامناسب آب باعث شود که این پر به سرعت آلوده و مسدود شود، ممکن است هزینه های زیادی برای تعمیر و نگهداری داشته باشد. بنابراین، در اینجا، ما اصول اولیه انواع پر را بررسی می‌کنیم و همچنین به مسائل مهم شیمی که بر انتخاب تأثیر می‌گذارند نگاه می‌کنیم. پیش تصفیه مناسب آب آرایشی ممکن است امکان انتخاب یک پرکننده با کارایی بالاتر از موارد دیگر را فراهم کند.
    شکل 1 شماتیک دو نوع متداول ترین برج خنک کن ، جریان متقاطع کشش القایی و جریان متقابل کشش القایی را نشان می دهد. هر دوی اینها از هوا برای حذف گرمای آب وارد شده به برج خنک کن استفاده می کنند.
    دما و رطوبت محیط بر عملکرد تأثیر می‌گذارند و معمولاً 90-65 درصد انتقال حرارت در برج خنک کن از تبخیر بخش کوچکی (1 تا 3 درصد) آب در حال چرخش حاصل می‌ شود. بنابراین، یک دستورالعمل اساسی برای همه برج خنک کن، افزایش تماس هوا و آب است. در ابتدا، این کار از طریق استفاده از اسپلش پر انجام شد - مجموعه‌ای از نوارهای چوبی که به صورت پلکانی در زیر نازل ‌های اسپری آب قرار می‌گرفتند. همانطور که آب به لت ها برخورد می کند، به قطرات کوچکی تبدیل می شود که سطح را افزایش می دهد.
    Fill به طور قابل توجهی از آن طراحی ابتدایی splash fill تکامل یافته است. در حال حاضر اکثر برج خنک کن از پرکننده فیلم برای افزایش تماس هوا و آب استفاده می کنند. همانطور که از نام آن پیداست، برج خنک کن را وادار می کند تا یک فیلم روی سطح مواد تشکیل دهد. مکانیسم فیلمبرداری سطح مایع را به حداکثر می رساند. یک اصل راهنما در طراحی و انتخاب پر کردن افزایش تماس هوا به آب، افزایش همرفت و خنک‌سازی تبخیری و در عین حال کاهش افت فشار در سیستم است. پرکننده ها عموماً از پلی وینیل کلرید ساخته می شوند زیرا هزینه کم، دوام، ویژگی های مرطوب کنندگی خوب و ذاتاً سرعت پخش شعله کم دارند.
    پر کردن انتخاب
    انتخاب طرح پرکننده به میزان زیادی به تمایلات رسوبی برج خنک کن بستگی دارد. انواع طرح‌های پر را نشان می‌دهد، از پرکننده‌های مدرن تا مواد با کارایی بسیار بالا.
    ابتدایی‌ ترین و کم‌ هزینه‌ ترین پرکننده پلاستیکی اسپلش است. یک پیشرفت در این فناوری پر کردن. در یک نوع طراحی قاب سیمی، فیلم آب بر روی سطح رشته آبشار می شود. برج خنک کن عمدتاً از طریق تولید فیلم اتفاق می‌افتد و تولید قطرات فقط اتفاقی است. این پر کردن معمولاً در یک طرح متقاطع مدولار ارائه می شود. طراحی دیگر قاب سیمی از تعداد زیادی از نقاط چکه یکپارچه برای ایجاد حجم فشرده قطرات استفاده می کند. این پرکننده‌های ماژولار (M/S) معمولاً دارای هندسه فلوت افست هستند و ذاتاً نسبت به پرهای متقاطع در برابر رسوب مقاوم ‌تر هستند. مرجع 1 اطلاعات بیشتری را ارائه می دهد.
    گزینه های دیگر شامل پرهای فیلم است. اینها دارای گذرگاه های هوا / آب به نام فلوت هستند. پیکربندی ‌های فلوت متنوعی در دسترس است که هر کدام منعکس کننده تعادل متفاوتی بین عملکرد حرارتی و مقاومت در برابر رسوب هستند.
    پرکننده های فیلم عمودی مانند فلوت های عمودی (VF, 2c) مسیر مستقیمی را برای جریان آب و هوا ارائه می دهند. عملکرد حرارتی کمتر از طراحی‌های با راندمان بالاتر است، اما پرکننده VF دارای ویژگی‌ های ضد رسوب عالی است.
    پرکننده ایستاده XF (2d)، که به طور خاص برای برج خنک کن جریان متقاطع ساخته شده است، دارای سطح ویژه بالا و تمایلات ضد رسوب متوسط به خوب بسته به بارگیری آب است.
    فلوت های افست (OF, 2e) همچنین دارای سطح ویژه بالایی هستند و آب و هوا را از مسیری نسبتاً پر پیچ و خم عبور می دهند. بنابراین، ویژگی های ضد رسوب نیز متوسط هستند.
    فلوت های متقاطع (CF, 2f) معمولاً سطح ویژه و عملکرد حرارتی بالایی را ارائه می دهند، اما به دلیل هندسه ای که باعث انحرافات زیادی در مسیر جریان می شود، ویژگی های ضد رسوب ضعیفی از خود نشان می دهند.
    https://topbarg.com/%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%A8%D8%B1%D8%AC%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D9%86%DA%A9-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87/

    ReplyDelete